woensdag 29 mei 2019

Voorpret

Op 31 mei ga ik op pad, alleen, naar 5 B&B's in Zuid-Frankrijk. Ik verblijf er 8 nachten en fiets er van verblijf naar verblijf of gewoon maar wat rond.
Als aanloopje genoot ik van het boekje, geleend van Delly, dat de gastheren en -dames schreven over hoe het allemaal zo gekomen is. Steevast bouwvallen die met liefde, ijver maar vooral doorzettingsvermogen in paleisjes zijn omgetoverd.
Delly bedankt dat je me dit spoor wees, ik ben benieuwd.
Maar eerst na 500 auto-km's een tussenstop bij Marie-Odile en Nicolas waar ik in 2011 met Thea ook was.
Thea met Bicouche, de tamme duif die niet wilde vertrekken. (2011)

6 opmerkingen:

  1. Ik wens je en goede reis toe Thomas, in ieder denkbaar opzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, Thomas, dat je me deze blogs stuurt. Ik wens je een goeie tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Thomas, heel veel plezier met het maken van mooie nieuwe herinneringen. Groeten van Aurora, Gonca en Radmer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier wil ik graag op reageren. Zo leuk om je te kunnen volgen. Goede reis. En we hopen je in levende lijve te zien na Pinksteren. Liefs van je zusje en schoonbroer. Pieperke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij wensen je een hele goede reis toe Thomas,
    Groetjes van Godelieve en harry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel fijn voor je dat je dit avontuur aangaat. de eerste zonder Thea is altijd een moeilijke stap. Ik wens je veel interessante ontmoetingen.Liefs Pauli

    BeantwoordenVerwijderen